Rabobank Clubkas Campagne 2018

Geplaatst op maandag 2 april 2018 om 13:15

Ook dit jaar heeft de HKB zich ingeschreven voor de Rabobank Clubkas Campagne 2018. U kunt ons steunen door uw stem op ons uit te brengen in de periode 5 april t/m 19 april.
Voor 2018 is er wederom een totaalbedrag van € 150.000,- beschikbaar voor verenigingen en stichtingen die bankieren bij Rabobank Graafschap.

Dus stem op Heemkundekring Bergh ! (via http://www.rabobank.nl/graafschap)

Extra beloning in 2018!

De top drie van verenigingen en stichtingen met de meeste stemmen, worden door Rabobank Graafschap dit jaar extra in het zonnetje gezet. Zij ontvangen als dank voor de promotie en de inzet een extra geldbedrag.

De winnaar ontvangt € 3.000,- bovenop het gewonnen bedrag. De tweede prijs ontvangt een extra bedrag van € 1.500,- en de derde prijs ontvangt € 750,- extra. Breng dus zo veel mogelijk leden van Rabobank Graafschap in beweging om op je vereniging of stichting te stemmen.

Prijsuitreiking
In mei worden de winnaars en de gewonnen bedragen bekend gemaakt.

Tekst: Robert Bennink