Nieuwjaarsreceptie Heemkundekring Bergh 2017

Geplaatst op zaterdag 7 januari 2017 om 17:05

Zaterdagmiddag nodigde het bestuur van de HKB nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de traditionele nieuwjaarsreceptie in de kelder van kasteel Huis Bergh.

De aftrap werd rond 3 uur gedaan door de voorzitter van de HKB, Edwin Zweers.
Hij begon met de toelichting voor het ontbreken van de Midwinterhoorn blazer, deze sluiten het seizoen af op driekoningen en dat was gisteren. Daarna liep Edwin het afgelopen jaar door en roemde de inzet van de vrijwilligers van de HKB. Ook in het nieuwe jaar staan veel activiteiten gepland en is het bestuur druk doende om de toekomstige huisvesting te organiseren.

Afsluitend deed Edwin de oproep aan een ieder om in zijn/haar omgeving te gaan kijken wie nog lid zou willen worden van onze vereniging. Hoe zielen, hoe meer vreugd en daarmee maken we de vereniging sterker.

Daarna werd er getoost op het nieuwe jaar en bleef het nog lang onrustig in de kelder van kasteel Huis Bergh.