Rabobank clubactie 2023

Geplaatst op zondag 3 september 2023 om 11:00

Ook dit jaar doen wij mee met de actie ‘Rabo Club Support’ (regio Graafschap) De Rabobank verdeelt ieder jaar een geldbedrag onder de deelnemende goede doelen. De leden van de bank bepalen, door te stemmen, welke stichting of club een financiële bijdrage krijgt en hoeveel.

Hoeveel stemmen mag je uitbrengen Rabo Club Support? Als Rabo-lid kun je ieder jaar 3 stemmen op jouw drie favoriete club uitbrengen.
Dit jaar kan dat van 4 t/m 26 september.

Ons doel

De opbrengst van de Rabo clubactie van dit jaar willen wij besteden aan de renovatie van ons archief op de zolder van ons verenigingsgebouw 't Raethuys. De zolder moet geïsoleerd en afgetimmerd worden zodat ons waardevolle archief er de komende jaren kan blijven liggen.

Stemmen

(Onder ‘Lidmaatschap’ lees je wat het inhoudt om lid te zijn én kun je je meteen aanmelden.
Lid worden kan gratis en heel eenvoudig via de Rabo App)

We hopen ook dit jaar weer op jouw steun.
En misschien wil jouw familie, je buren, vrienden en kennissen ons ook wel een steuntje in de rug wil geven door op de HKB te stemmen.

Het stemmen kan via de Rabo app of via de website van de Rabobank van 4 september t/m 26 september 2023.

1. Klik op de knop 'Stemmen'
  2. Type in het zoekveld 's-Heerenberg

3. Klik op het loepje rechts

4. Kies dan voor 'Stichting Heemkunde Bergh'

Beste stemmers, namens het bestuur van Heemkundekring Bergh alvast bedankt.

Link naar Stichting Heemkunde Bergh op de site van de Rabobank

Tekst: Bestuur HKB