HKB werkgroepbijeenkomst juli 2017

Geplaatst op zondag 20 augustus 2017 om 15:54

Vorig jaar november kwamen vertegenwoordigers van de diverse werkgroepen binnen de HKB samen voor een algemeen overleg bij café Heitkamp in ’s-Heerenberg.
Afgelopen maart heeft het bestuur alle werkgroepleden binnen de HKB uitgenodigd voor een informeel samenzijn in de kantine van Te Booij Industrial Parts, het bedrijf van Francina en Hans te Booij op het industrieterrein te ’s-Heerenberg. Het werd een gezellige en leerzame middag, waarbij vele actieve leden van de HKB elkaar hebben ontmoet, ervaringen hebben kunnen delen en contactgegevens met elkaar gedeeld hebben.

In de afgelopen maanden zijn er al weer een behoorlijk aantal werkgroepleden bij gekomen. Om elkaar allemaal op een informele wijze nog wat beter te leren kennen zijn alle leden van de werkgroepen op zaterdagmiddag 1 juli uitgenodogd bij de Isidorushoeve aan de Isidorusstraat 5 te Stokkum. (In de buurt van het Stokkumse hagelkruis.)

Om 13.00 uur zouden we beginnen met een mooie wandeling richting het bos, maar de weergaden hadden andere plannen. Dus we zijn maar gelijk naar binnen gegaan voor de eerste kop koffie.
Zoals verzocht hebben enkelen iets meeneemt om aan de andere aanwezigen te laten zien van waar ze momenteel mee bezig zijn. Het werd een levendige discussie tussen leden van verschillende werkgroepen.

Als afsluiter had Edwin nog een mini prijsvraag over de historie van Bergh in elkaar gesleuteld en daarvoor de mensen willekeurig in groepen verdeeld.Sommigen vonden het wel verdacht dat Rob Vister weer bij de winnende groep zat, maar er kon niets bewezen worden. .

Algemene reacties waren weer erg positief en we zullen dit zeker vaker gaan doen.
De prijsvraag met vragen over Bergh zouden we ook mogelijk wat breder op kunnen zetten en er een avondactiviteit van maken.

Noot: Excuses voor de kwaliteit van de foto's. Er was niemand met een fotocamera aanwezig en dus bleef alleen de smartphone over.

Tekst: Edwin Zweers en Robert Bennink
Beeld: Robert Bennink