In memoriam Harry Geven

Geplaatst op maandag 8 mei 2023 om 16:20

De Heemkundekring Bergh heeft vorige week afscheid moeten nemen van Harry Geven, lid van de Veldwerkgroep 's-Heerenberg binnen onze vereniging.
Harry was daarnaast voorzitter van Kultuurhuus Heitkamp en jarenlang actief binnen organisaties als carnavalsvereniging d' Olde Waskupen en Stichting Mechteld ten Ham, om er maar eens een paar te noemen. Met een grote aandacht voor anderen, een sterke gedrevenheid en de nodige dosis humor en relativeringsvermogen, wist hij iedereen binnen een groep enthousiast en actief te houden. De Berghse gemeenschap gaat een sociaal gedreven mens met een groot hart missen.

Wij wensen Leonie, kinderen en kleinkinderen alle sterkte voor nu en de tijd die nog gaat komen.

Bestuur en leden Heemkundekring Bergh

Tekst: Edwin Zweers