Lancering nieuwe website tijdens nieuwjaarsreceptie door voorzitter Edwin Zweers

Geplaatst op zaterdag 2 januari 2016 om 16:52

Tijdens onze traditionele en ouderwets gezellige nieuwjaarsreceptie in de kelder van Huis Bergh werd er door de leden en door voorzitter Edwin Zweers terug gekeken op het oude jaar en geproost op het nieuwe jaar.

Camera: Antoon Berentsen, montage: Ed te Pas, foto's: GertWillem Römer

Edwin Zweers memoreerde de hoogtepunten van de vereniging in 2015. Daarnaast keek hij vast vooruit naar enkele activiteiten in 2016, waaronder een excursie naar Xanten. Tot slot lanceerde hij met gepaste trots de nieuwe website vsan de vereniging.

Voorzitter Edwin Zweers memoreerde de hoogte punten van de vereniging in 2015. Daarnaast keek hij vast vooruit naar enkele activiteiten in 2016.
Voorzitter Edwin Zweers lanceert de nieuwe website van de vereniging
Mindwinterhoornblazers zorgen voor een traditionele muzikale omlijsting tijdens de nieuwjaarsreceptie bij Huis Bergh
Een deel van het bestuur tijdens de nieuwjaarsreceptie 2016
Tijdens onze traditionele en ouderwets gezellige nieuwjaarsreceptie in de kelder van Huis Bergh werd er door de leden terug gekeken op het oude jaar en geproost op het nieuwe jaar.

Tekst: Gert-Willem Römer
Beeld: Gert-Willem Römer