Voor de HKB Werkgroepleden: HKB Café

Geplaatst op maandag 14 november 2022 om 13:38

Om de verschillende werkgroepen een podium te geven de leden van de verschillende kennis te laten maken met activiteiten van andere werkgroepen gaan we iets nieuws starten: Het HKB Café.

Op dinsdag 29 november a.s. wordt voor het eerst het HKB-café georganiseerd.

De bedoeling van deze bijeenkomsten, die met enige regelmaat zullen worden gehouden, is dat de verschillende leden van de werkgroepen van de Heemkundekring bij elkaar komen om te ervaren waar de verschillende werkgroepen zoal mee bezig zijn, om nieuwe ideeën op te doen en daar waar mogelijk elkaar misschien de helpende hand aanreiken.

Op 29 november geeft onze genealogische groep in de trouwzaal van het Raethuys de aftrap met een korte presentatie. Aansluitend, onder het genot van een drankje en een hapje, is er de gelegenheid om op informele wijze met elkaar in contact te komen. De avond begint om 19.30 uur en zal omstreeks 21.30 uur zijn afgelopen.

!!! Alleen voor HKB werkgroepleden. Wilt u lid worden van een werkgroep, meldt u dan hier aan.

Tekst: Activiteiten